loading...
Treasures of English Short Stories
nazanin بازدید : 106 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (2)

One day a woman was playing golf when the ball fell to the forest you . He went looking for the ball and saw a frog stuck in a trap .

The frog said to her: If you release me from this trap, I will meet you three wishes .

The woman freed the frog, and the frog said, "Thank you, " I dreamed I was going to say when every dream you have your husband take it 10 times .

She said : ....

No problem !

She wanted to first wish is that the most beautiful woman in the world !

The frog warned that You understand your husband 's desire to be the world's most attractive men and all women are attracted to him Will

She said alright I 'll be the most beautiful woman in the world and he would just look at me !

So jingo ....... and she was the most beautiful woman in the world !

For her second wish , she wanted to be the richest woman in the world !

The frog said so your husband the richest man in the world and he will be 10 times richer than you .

She said okay ! Whatever it is , because I am His and He is mine Everything ...

So jingo ....... and he became the world's richest woman !

Then she asked frogs from third wish , and she answered :

..????I'd like a mild heart attack my husband !

 

روزی خانمی در حال بازی گلف بود که توپش تو جنگل افتاد. او دنبال توپ رفت و دید که یک قورباغه در تله گیر کرده است. 

قورباغه به او گفت : اگر مرا از این تله آزاد کنی سه آرزوی تو را برآورده می کنم . 

زن قورباغه را آزاد کرد و قورباغه گفت : "متشکرم" ولی من یادم رفت بگویم شرایطی برای آرزوهایت هست؛ هر آرزویی داشته باشی شوهرت 10 برابر آن را میگیرد. 

زن گفت :....

اشکال ندارد ! 

زن برای اولین آرزویش میخواست که زیباترین زن دنیا شود ! 

قورباغه اخطار داد که شما متوجه هستید با این آرزو شوهر شما نیز جذابترین مرد دنیا می شود و تمام زنان به او جذب خواهند شد ؟ 

زن جواب داد : اشکالی ندارد من زیباترین زن جهان خواهم شد و او فقط به من نگاه میکند ! 

بنابراین اجی مجی ....... و او زیباترین زن جهان شد ! 

برای آرزوی دوم خود، زن میخواست که ثروتمندترین زن جهان باشد ! 

قورباغه گفت : این طوری شوهرت ثروتمندترین مرد جهان خواهد شد و او 10 برابر از تو ثروتمندتر می شود. 

زن گفت اشکالی ندارد ! چون هرچه من دارم مال اوست و هرچه او دارد مال من است ... 

بنابراین اجی مجی ....... و او ثروتمندترین زن جهان شد ! 

سپس قورباغه از آرزوی سوم زن سوال کرد و او جواب داد : 

 

من دوست دارم که یک سکته قلبی خفیف بگیرم و شوهرم...!؟؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sima در تاریخ 1393/03/09 و 20:20 دقیقه ارسال شده است

عالی بود
پاسخ : ممنونم عزیزم.

این نظر توسط ساحل در تاریخ 1393/03/09 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

برو...
ترس از هیچ چیز ندارم....
وقتی یقین دارم بیشتر از من...
کسی دوستت نخواهد داشت...
بیشتر از من کسی طاقت کم محلی هایت را ندارد
برو....!
ترس برای چه؟!
وقتی میدانم یه روز تف می اندازی
به روی تمام ان هایی که
به خاطرشان من را از دست دادی...


ممنونم به یادگیری در زبان انگلیسی بهم کمک کرد..
پاسخ : مرسی ، مطلب زیبایی نوشتی .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    Treasure Stories of English

    I'm glad you chose this site 

    I hope you enjoy 

    Wow

    nazanin

    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 2,548